3.2.12

BEAUTIFUL STRANGER

Αν υπάρχει ένα γράμμα που αντιπροσωπεύει τον καθένα από εμάς,
τότε το δικό του είναι σίγουρα το Α.
Αδιαπραγμάτευτα ειλικρινής.
Αδιαμφισβήτητα παρορμητικός.
Αδιαφιλονίκητα γοητευτικός.
Αλλά πάνω απ' όλα Άνθρωπος.
Ο Άσωτος γιος επιλέγει να μιλήσει για όσα δεν τον πονάνε.

Τον γνώριζα ελάχιστα. Είχα αρχίσει να παρακολουθώ το ιστολόγιό του λίγες εβδομάδες, πριν αποφασίσω να του προτείνω αυτή τη συνέντευξη. Είχα στο μυαλό μου έναν ευφυή έφηβο. Ένα τυπάκι που διαμαρτύρεται έντονα για την κατάντια της αγαπημένης του Αθήνας και που γουστάρει να αφουγκράζεται τα προβλήματα των ανθρώπων, είτε τους γνωρίζει, είτε όχι. Έναν πιτσιρικά που μετατρέπει αυτά που βλέπει σε συναισθήματα και που ελπίζει, όταν μεγαλώσει, να γίνουν όλα καλύτερα. Και μπορεί ο Άσωτος γιος να είναι άντρας, κι όχι το πιτσιρίκι που φανταζόμουν εγώ, αλλά εξακολουθεί να θέλει, όταν μεγαλώσει, να γίνουν όλα καλύτερα...


Έχεις στη διάθεσή σου δύο λέξεις για κάθε γράμμα του αλφάβητου. Θα επιλέγεις μία και θα σου διατυπώνω την ερώτησή μου. Ξεκινάμε... (σ.σ. οι απαντήσεις που επέλεξε ο Άσωτος γιος εμφανίζονται με διαφορετικό χρώμα)

ΑΝΤΙΟ / ΑΦΙΕΡΩΣΗ
Σε συγκινεί η εικόνα του πλοίου που απομακρύνεται, ενώ εσύ παρακολουθείς από ψηλά το λιμάνι να ξεμακραίνει;
Με συγκινεί. Ναι... Πάντα με συγκινούν τα πλοία και τα τραίνα, όταν φεύγουν. Είναι λίγο σαν σινεμά όλο αυτό. Κόσμος πάει, έρχεται, φεύγει... Εραστές που αποχαιρετιούνται βιαστικά, φοιτητές που τρέχουν να προλάβουν...
Ποιος αποχωρισμός προκαλεί το μεγαλύτερο πόνο;
Μόνο ο θάνατος. Ο χωρισμός που διαρκεί για πάντα. Κανένας άλλος.

ΒΑΡΙΕΜΑΙ / ΒΑΡΟΣ
Τι θα μπορούσε να σε κάνει να χάσεις το ενδιαφέρον σου σε μία σχέση;
Να σταματήσω να θαυμάζω τον άλλο ή να μου πει ψέματα. Εκεί το χάνω εντελώς. Δεν το 'χω...
Προτιμάς να φεύγεις όσο ακόμα υπάρχουν μικρές αμυχές ή ρισκάρεις να το παλέψεις με κίνδυνο να ματώσουν οι πληγές σου;
Εξαρτάται. Αν το τέλος είναι κοντά και βλέπεις ότι δεν αξίζει, φεύγεις. Άλλωστε, ποιος έχει χρόνο για άλλο πόνο; Αν αξίζει, πολεμάς μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός σου, που λένε.

ΓΛΑΣΤΡΑ / ΓΥΝΑΙΚΑ
Τελικά, οι γυναίκες μπορούν να είναι φίλες μεταξύ τους;
Πιστεύω ότι κάποιες γυναίκες μπορούν. Η φιλία δεν είναι θέμα φίλου, αλλά ανθρώπου τελικά.
Ο ανταγωνισμός που, πολύ συχνά, παρατηρείται, μπορεί να εξελίξει μία γυναικεία φιλία ή, πιστεύεις πως, την καταδικάζει;
Θεωρώ πως κάθε μορφή ανταγωνισμού σε πάει πίσω. Και καταδικάζει τη φιλία.

ΔΥΑΡΙ / ΔΕΥΤΕΡΟΣ
Πώς σου φαίνεται η ιδέα της συγκατοίκησης;
Τώρα πια, που συγκατοικώ δύο χρόνια και βάλε, έχω ανάμικτα συναισθήματα. Κάποιες φορές κι οι δύο πνιγόμαστε. Θέλουμε τους χώρους μας. Αλλά υπάρχουν και στιγμές που δεν τις αλλάζεις με τίποτα. Χαρά, ασφάλεια, συνήθεια, μοίρασμα... Όλα ωραία! Ειδικά, αν πρόκειται για σπίτι μεγαλύτερο από τεσσάρι, όλα είναι πιο άνετα. Δε νομίζω να το ξανακάνω πάντως.
Συγκατοικείς με φίλο ή με τη σχέση σου;
Με τη σχέση μου.
Τι είναι αυτό που δεν αντέχεις να μοιράζεσαι;
Όλα αντέχω να τα μοιραστώ. Απλώς κάποιες στιγμές θες να είσαι απόλυτα μόνος στο σπίτι, να βάλεις τέρμα τη μουσική και να κάνεις ό,τι γουστάρεις. Κάθε ένας έχει ανάγκη τις πολύ προσωπικές στιγμές-ανάσες του.

ΕΜΠΝΕΥΣΗ / ΕΛΠΙΔΑ
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία;
Ναι, αλλά να ξέρεις ότι είναι και ο χειρότερος σύμβουλος.
Δηλαδή;
Μπορεί να ελπίζεις να γυρίσει ο άνθρωπος που αγαπάς και να χάσεις το χρόνο σου περιμένοντας άδικα.
Σωστά.

ΖΑΡΙ / ΖΟΡΟ
Το φλερτ έχει χαθεί τελικά;
Όχι, καθόλου. Εγώ, αν ήμουν μόνος, θα φλέρταρα συνεχώς. Το φλέρτ είναι οξυγόνο. Απλώς, ειδικά τα νέα παιδιά τα έχουν λίγο χαμένα στα διάφορα μπαρ. Έχουν άδειο βλέμμα, κοιτάζουν το υπερπέραν και δεν ξέρουν να πουν ούτε ένα γεια. Τελικά, επιστρέφουν μόνα στο σπίτι τα ξημερώματα και τσατάρουν ή κάνουν cyber.
Υπάρχουν, άραγε, μαχητικοί και συνάμα ρομαντικοί άντρες σαν τον -Αντόνιο Μπαντέρας- Ζορό;
Εννοείται! Μιλάς με έναν από αυτούς. (γελάει)

ΗΛΙΚΙΑ / ΗΡΩΑΣ
Ποιες πράξεις θα χαρακτήριζες ηρωικές;
Κάθε πράξη που μας κάνει και υπερβαίνουμε τον εαυτό μας, εκεί που νομίζουμε πως δεν έχουμε άλλη αντοχή, είναι μία μικρή ηρωική πράξη. Όπως, επίσης, κάθε πράξη που έχει ως παρονομαστή την αυτοθυσία. Κάτι πολύ σπάνιο σήμερα.
Οι ήρωες γουστάρουν που τους αποκαλούν έτσι;
Δεν το ξέρουν εκείνη τη στιγμή. Οι πραγματικοί ήρωες αδιαφορούν για το πως θα τους αποκαλέσουν.

ΘΑΛΑΣΣΑ / ΘΑΝΑΤΟΣ
(σ.σ. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Άσωτος γιος βιαζόταν και μου έλεγε κάποιες φορές τρεις επιλεγμένες λέξεις μαζί. Όταν έφτασε η ώρα του θήτα, έπρεπε να επιβεβαιώσω την απάντηση που είχα πάρει νωρίτερα. Το μεταφέρω ακριβώς όπως γράφτηκε.)
Θάνατος;
Λύπη. Μόνο αυτό. Λύπη και... λείπει. Δε θέλω να γράψω τίποτε άλλο για αυτή τη λέξη. Έχω χάσει πατέρα και φίλο-αδερφό. Με συγχωρείς...

ΙΣΤΟΡΙΑ / INTERNET
Κατά ποιον τρόπο επέδρασε στη ζωή σου;
Το διαδίκτυο είναι κόλαση και παράδεισος. Αν γίνει σημείο αναφοράς στη ζωή σου, ίσως, είναι πρόβλημα. Στη δική μου έχει επιδράσει. Έχει αλλάξει κάποιες φιλίες μου.

Κ
Κάτι δικό σου... Σου θυμίζει κάτι;
Δηλαδή; Κάτι δικό μου;
Είναι η βασική ετικέτα στο blog σου. Θέλω, λοιπόν, να πεις σε όσους σε διαβάζουν... κάτι σικό σου. Κάτι που δε γνωρίζουν για εσένα.
Ό,τι πρέπει να μάθουν για εμένα, το διαβάζουν μέσα από τις αναρτήσεις μου. Δεν έχω να πω κάτι άλλο.


ΛΕΥΚΟ / ΛΕΡΩΜΕΝΟ
Ποιο χρώμα θα είχαν τα όνειρά σου, αν μας τα ζωγράφιζες;
Το μπλε της θάλασσας.
Να υποθέσω πως είναι και το αγαπημένο σου;
Ναι.

ΜΗΧΑΝΗ / ΜΑΝΙΤΑΡΙ
Τώρα τελευταία μπερδεύουμε τους gay με τους metrosexual. Πώς σου φαίνεται η εικόνα ενός αποτριχωμένου άντρα από την κορυφή έως τα νύχια;
Μου φαίνεται χάλια! Εγώ τους λέω happy trimmers, παραφράζοντας ένα ωραίο κομμάτι που λέει: "I' m a happy dreamer, I believe in love..." (γέλια)
Μήπως έτσι χάνεται το μέτρο;
Δεν υπάρχει μέτρο στα νέα παιδιά.
 
ΝΟΤΑ / ΝΕΡΟ
Μία άδεια θέση στο κρεβάτι, ευτυχώς ακόμα ζεστή, ένα λουλούδι και ένα σημείωμα. Ποιες θα ήταν οι ιδανικές λέξεις για να περιγράψεις τον Άσωτο τις στιγμές που δεν τις κοινοποιεί, αλλά τις χαρίζει σε έναν άνθρωπο;
Ένα σημείωμα. Έτσι ξαφνικά. Κάπου κρυμμένο, με δύο αράδες και δικές μας λέξεις με κώδικα.

ΞΕΝΕΡΩΝΩ / ΞΥΡΑΦΙ
Έχεις σκεφτεί ποια συναισθήματα μπορεί να κυριαρχούν για να αποφασίσει κάποιος να αυτοκτονήσει;
Μόνο ένα. Η αφέλεια. Το θεωρώ αφελές να αυτοκτονείς και να μην παλεύεις. Εκτός αν είσαι υπό την επήρεια ουσιών. Δε δέχομαι την αυτοκτονία, ειδικά, από τα νέα παιδιά. Το θεωρώ βλακεία.
Δειλία το θεωρείς;
Ναι. Απόλυτη.

ΟΣΤΡΑΚΟ / ΟΜΟΡΦΙΑ
Θα σε χαρακτήριζες εσωστρεφή ή έξω καρδιά τύπο;
Δίνω την εικόνα ενός ανθρώπου πολύ "έξω καρδιά", αλλά είμαι πολύ εσωστρεφής.
Είσαι κυκλοθυμικός;
Όχι, δεν είμαι κυκλοθυμικός. Μάλλον τετραγωνοθυμικός είμαι! (γελάει) Αλλά κυκλοθυμικός δεν είμαι σίγουρα.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ / ΠΟΤΟ
Ουσίες κι οινοπμεύματα! Εμπειρίες;
Είμαι εναντίον κάθε ουσίας. Μπορεί και να είμαι ο μοναδικός Έλληνας που δεν έχει δοκιμάσει ποτέ τίποτα. Από πλευράς οινοπνεύματος, προτιμώ βότκα σκέτη. Αυτή με έχει συνοδέψει στις πιο ωραίες εμπειρίες μου.
Καπνίζεις;
Όχι. Το θεωρώ βαρύ ναρκωτικό. Και το εννοώ...

ΡΑΝΤΕΒΟΥ / ΡΗΜΑΖΩ
Ποια άποψη έχεις σχηματίσει για τα ραντεβού στα τυφλά;
Μπορεί να σε φέρουν αντιμέτωπο με τον πιο κακό εφιάλτη. Ποτέ δεν ήμουν φαν, όσο ήμουν ελεύθερος. Και όταν υπέφερα από καύλες, τα "έδινα", αλλά πάντα σε απόσταση αναπνοής από τα μέρη μου για να φεύγω γρήγορα και να μην ταλαιπωρούμαι. (γελάει)

ΣΤΕΡΕΥΩ / ΣΑΚΑΤΗΣ
Ποιος είναι ο πραγματικός σακάτης;
Ο ψεύτης ο άνθρωπος. Κι αυτός που δε μπορεί να αγαπήσει.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ / ΤΙΑΡΑ
Λάμψη και φως! Απέχεις συνειδητά ή ικανοποιείς το ψώνιο σου; Σου αρέσει να ασχολούνται μαζί σου;
Ναι, μου αρέσει. Σε φυσιολογικά επίπεδα. Όλοι είμαστε λίγο ψωνάρες από τη στιγμή που έχουμε blog.

ΥΨΟΣ / ΥΦΟΣ
Τι είκονες σου δημιουργούν οι υψωμένες φωνές;
(ξεφυσάει αγανακτισμένος) Τις σιχαίνομαι! Όταν κάποιος υψώσει τη φωνή του, θέλω να του ρίξω σφαλιάρα.
Ποια η σχέση σου με τη βία;
Είμαι εναντίον της βίας, αλλά κάποιοι τύποι σε βγάζουν από τα ρούχα σου και θες να ρίξεις σφαλιάρα. Σε βουλευτές, σε πρώην γκόμενους που δε σε χαιρετάνε στα μπαρ, στην κυρία που σου παίρνει τη σειρά στην τράπεζα...

ΦΙΛΟΙ / ΦΟΒΟΙ
Ικανοποιημένος; Νιώθεις τυχερός;
Νιώθω τυχερός, αλλά δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Υπάρχει φίλος που με έχει απογοητεύσει πάρα πολύ. Και σου μιλάω για φίλο είκοσι χρόνων. Γενικά, όμως, νιώθω τυχερός, αφού οι περισσότερες φιλίες μου ξεκίνησαν πριν από δεκαπέντε χρόνια.
Έχω την αίσθηση πως άνθρωποι που έχουν καλή προσωπική ζωή δε στέκονται ιδιαιτέρως τυχεροί στις φιλίες τους. Φυσικά, ισχύει και το αντίστροφο. Συμφωνείς;
Μπορεί και να ισχύει. Αλλά ξέρεις κάτι; Ο πραγματικός φίλος δε θα ζηλέψει. Θα χαρεί με την προσωπική σου ζωή.

ΧΑΣΤΟΥΚΙ / ΧΙΟΥΜΟΡ
Χαμογελάτε, είναι μεταδοτικό ή χαμογελάτε, γιατί χανόμαστε;
Χαμογελάτε, γιατί  χανόμαστε. Δεν είναι μεταδοτικό. Στη σύγχρονη Αθήνα, αν χαμογελάσεις, θα σε πάρουν στην καλύτερη για ναρκομανή.
Είσαι δύσκολος στο να γελάσεις;
Όχι. Γελάω συνέχεια. Μου αρέσει. Γελάω πολύ.

ΨΕΜΑΤΑ / ΨΗΝΩ
Ποιος είναι ο αγαπημένος σου παιδικός ήρωας;
Αστερίξ και Οβελίξ.
Και το αγαπημένο σου παραμύθι;
Ο μικρός πρίγκιπας. Σίγουρα!



Ω
Ώρα να ξαναγυρίσουμε πίσω, να θυμηθείς όλες τις λέξεις που απέρριψες και να μου πεις μία από όλες.
Το ΝΕΡΟ.
Τους φίλους τους διαλέγεις, τους συγγενείς τους δέχεσαι. Τελικά, το αίμα γίνεται νερό; Και ακόμα πιο ενδιαφέρουσα θα ήταν η άποψή σου, αν αντιστρέφαμε τις λέξεις...
Όχι, το αίμα δε γίνεται νερό. Το πιστεύω. Αλλά η πραγματική μας οικογένεια είναι οι φίλοι μας.

38 σχόλια:

  1. Δυνατή συνεντευξη! Διαφορετική! Έξυπνο αυτό με τις λέξεις :) Μ' άρεσαν οι ξεκάθαρες και ουσιαστικές απόψεις!! Που με βρίσκουν και σύμφωνο σχεδόν σε όλα!!! Δε περίμενα βέβαια κάτι λιγότερο απο τον Άσωτο :) μπραβο λοιπόν και στους δύο σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι το γούρι μου. Μετά τη δική σου παρουσία, ήμουν σίγουρος ότι όλα θα πήγαιναν καλά. Ευχαριστώ.
      Φιλί.

      Διαγραφή
  2. καλη μερα
    τι ωραια παρουσιαση ειν αυτη
    τι να πω σ ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ που δέχτηκες να το κάνεις.
      Μεγάλο φιλί.

      Διαγραφή
  3. :) :) να σαι καλά!! Οτι κάνεις κάτι με τη καρδιά σου και όχι αγγαρεία όλα πάνε καλα!! Χαίρομαι!! Και ειμαι σίγουρος για σενα πως έρχονται και ακόμη καλύτερα!! Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Σοφοκλή μου. Καλό Σαββατοκύριακο.
      Φιλί.

      Διαγραφή
  4. ο ασωτος γιος ειναι ενας γοητευτικος ξενος και ειναι ακομη πιο γοητευτικος οταν τον συναν τησεις απο κοντα ειδικα οταν διαφωνεις μαζι του και στο τελος καταληγεις για βοκτες στα εξαρχεια
    ειναι αγαπημενος μπλογκερ και με εχει βοηθησει στο νεο μπλογκ που ετοιμαζω πιο επαγγελματικο
    και χαιρομαι που γνωρισα και τα δικα σου μπλογκ
    μπραβο καλη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ. Μιλάς με απλά λόγια και κάτι μου λέει ότι έχεις δίκιο.
      Φιλί.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος4.2.12

    Πολυ ενδιαφερουσα συζητηση!
    Ο ασωτος είναι πολύ δυνατή γραφή και παρουσία στο διαδικτυακό χώρο.

    Ο αυθορμητισμος του και η ευαισθησια του σε πολλα θεματα τον καθιστουν αγαπημένο παιδι.

    μπραβο και στους 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασες... Να το ξανακάνεις. Ευχαριστούμε!
      Δύο φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη καλημέρα!
    Τον "Ασωτο" υιό μου (έτσι μου αρέσει να τον αποκαλώ..) τον αγάπησα μέσα από τις λέξεις...
    Οσο και να θέλεις να παίξεις ένα παιχνίδι διαδικτυακό.. δεν μπορεί κάποια στιγμή θα πέσει η μάσκα...
    Μέσα και από τα σχόλια ακόμα καταλαβαίνεις αν είναι αληθινός ή όχι.
    Δεν σου κάνω μάθημα..ΧΑ! Μ.όνο που τα 60 χρόνια μου με έμαθαν να αναγνωρίζω αν μη τι άλλο τους ανθρώπους...........

    Και τον αγάπησα!
    Τον ..ανιχνεύω... και είναι πάντα σταθερός και τρυφερός ....

    Γιάννη χαίρομαι για τη συνομιλία και πες στον ασωτούλη πως "γνωριζόμαστε"....
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωριζόμαστε. Κι ελπίζω ο χρόνος να μας φέρνει όλο και πιο κοντά. Γιαγιά Αντιγόνη, κάθε τι στη ζωή μας είναι μάθημα. Αρκεί να το αντιληφθούμε εγκαίρως και να αξιολογήσουμε τη γνώση σωστά. Με σεβασμό στα 60 σου χρόνια, σου ξεκαθαρίζω πως εσύ μπορείς να μου κάνεις ΚΑΙ μάθημα! Θα είναι χαρά μου...
      Σε ευχαριστώ πολύ. Να ξαναπεράσεις.
      Τρυφερό φιλί.

      Διαγραφή
  7. Είδα μόλις όραμα ότι ένας άσωτος θα μας σώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη. Όχι ότι όποτε σκέφτομαι τον Άσωτο, μου έρχεται στο νου ο κούκος, αλλά λέμε τώρα...
      Φιλί.

      Διαγραφή
  8. Δυνατή συνέντευξη.
    Στακάτες απαντήσεις...
    Ενδιαφέρον...χάρηκα για τη βόλτα μου εδώ.

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σαββατοκύριακο. Να είσαι καλά.
      Φιλί.

      Διαγραφή
  9. Μερικοί από μας είμαστε τόσο ψωνάρες που την τιάρα τη φοράμε κιόλας!

    Πέρα από την πλάκα, μου άρεσε πολύ και το στήσιμο της συνέντευξης και οι απαντήσεις του Άσωτου.

    Γιάννη, δεν σε γνώριζα, αλλά από δω και πέρα θα κοιτάξω να καλύψω τα κενά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό. Θα περιμένω και θα ανταποκριθώ κι εγώ από τη μεριά μου.
      Φιλί.

      Διαγραφή
  10. Πολύ μου άρεσε η συνέντευξη.
    Συμφωνώ σε όλα νομίζω.....
    Μου αρέσει ο Γιάννης.....ο τρόπος που σκέφτεται....μοιάζει με το δικό μου, ίσως γι αυτό!
    Τελικά το όνομα του άσωτου γιου δε θα το μάθουμε;....χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολο να το μάθεις... Σκέφτηκες ποτέ να του στείλεις e-mail;
      Σ' ευχαριστώ.
      Φιλί.

      Διαγραφή
  11. με λένε Νίκο και σε μένα-ναι-ανήκω χάχα σερενάτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άσωτε, κάποιος Ανώνυμος αναγνώστης έγραψε "we love aswtos". Αλλά επειδή μετά αποφάσισε να με φλερτάρει και το φλερτ δεν έχει θέση σε αυτό το ιστολόγιο, σου μεταφέρω την αγάπη του...
    Φιλί στον Ανώνυμο αναγνώστη που απορώ γιατί θα επέλεγε κάποιος να φλερτάρει ανώνυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 1.ευχαριστώ όλους σας για τα καλα λογια ιδιαιτερα τη γιαγιά που της έχω αδυναμία και πρσωπικα πιστεύω ότι αυτή είναι που έχει τη πιο δυνατή γραφή απ όσους διαβάζω
    2. Γιάννη πάλι καλα που γράφτηκε ανώνυμο και καλο σχόλιο
    συνήθως τα σχόλια που αφορούν εμενα και είναι ανώνυμα είναι σ-χολή-α
    3. πραγματικά Γιάννη νομίζω έκανες πολύ καλη δουλεια , με κολακεύει όλο αυτό αλλα μεταξύ μας δε κάνω και τίποτα σποουδαιο
    είμαι απλα ο εαυτός μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει σπουδαιότερο πράγμα από το να είσαι ο εαυτός σου...

      Διαγραφή
  14. ωραια η συνέντευξη σου Γιάννη ..
    Τον άσωτο τον γνωρίζω διαδικτυακά σχεδόν 20 μήνες μπορεί και πάρα πάνω,είναι ένα ευαίσθητο κατά τα άλλα παιδί και πολύ μου αρεσει..είναι από τα άτομα που με χαρά θα ήθελα να γνωρίσω εκεί έξω.
    ωραίος ο χώρος σου..
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Φούλη. Χαίρομαι που αισθάνθηκες άνετα εδώ μέσα.
      Φιλί.

      Διαγραφή
  15. πολύ έξυπνο αυτό με τις λέξεις.
    έγινε πιο ενδιαφέρουσα η συνέντευξη

    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Για τον επόμενο πρέπει να σκεφτώ κάτι άλλο!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  16. ενδιαφέρουσα προσέγγιση για να γνωρίσουμε καλύτερα - και να εκτιμήσουμε περισσότερο - ιστολόγους της "παρέας".
    το χάρηκα.
    έπονται κι άλλες συνεντεύξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά, Ξενικέ. Κι εύχομαι να είχα περισσότερο αξιοποιήσιμο ελεύθερο χρόνο, ώστε να έκανα μία ανάρτηση-συνέντευξη ανά εβδομάδα. Υλικό υπάρχει. Άλλωστε, είστε τόσοι πολλοί και δεν ξέρω σε ποιον να προτείνω. Αλλά δυστυχώς τις νυχτερινές ώρες που ο κόσμος χαλαρώνει και, ίσως, μπαίνει και λίγο στα blogs εγώ βγάζω το ψωμί μου (ή το συκώτι μου, αν το δεις εντελώς κυριολεκτικά)!
      Φιλί.

      Διαγραφή
  17. εξαιρετικές ερωτήσεις και δε θα μπορούσε να μη δώσει εξίσου εξαιρετικές απαντήσεις ο άσωτος! μπράβο αγόρια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολλή όμορφη και αληθινή συνέντευξη! Και το τρικάκι με τις λέξεις πρωτότυπο και διαφορετικό! Μπράβο στον άσωτο και συγχαρητήρια σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να πω και εγώ ξανά ένα ευχαριστώ πολύ για όσα γράφετε. δε το περίμενα ...ειλικρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφη - ενδιαφέρουσα - διαφορετική συνέντευξη, εύγε και στους δύο. Τελικά όσο περιδιαβαίνω στα μονοπάτια της μπλογκόσφαορας τόσο πιο ενδιαφέρον γίνεται. καλώς σε βρήκα Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη συνέντευξη!! Και τόσο διαφορετική!! Να περιμένουμε πάντα κάτι διαφορετικό λοιπόν?!
    Μπράβο... και στους δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρωτότυπη κι ουσιώδης! Εύγε σας!
    Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπράβο και στους δυο σας ! Ήταν έξυπνο, απολαυστικό και πολύ ενδιαφέρον ! Ο Άσωτος είναι αξιαγάπητος, γιατί έχει έναν αλτρουισμό ρε παιδί μου και είναι πολύ αληθινός. Άμεσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος29.2.12

    Ωριμαζεις ,μεγαλώνεις ,μεστωνεις ... εισαι πολυ καλος!
    ....παντα ησουν καλος ....
    απλα τωρα εισαι καλυτερος :)
    Σου παει ολο αυτο ! Σου παει το σημερα... Δεν εχει σημασια πως εφτασες εδω ...σημασια εχει οτι καθε καινουριο βημα σου ειναι καλυτερο και στοιβαροτερο απο τα προηγουμενα υπεροχη δουλεια μπραβο :)
    καλο μηνα να εχεις ... φιλι :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποτυπώστε τις εντυπώσεις σας, εκφράστε τις απορίες σας, απευθυνθείτε σε όλους εκείνους που θέλετε να διαβάζετε. Θα απαντήσουν...